اخبار

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال 1400

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال 1400


نامه وارده از آموزش دانشگاه:

به پیوست دستورالعمل  شماره 33083 مورخ 1400/5/23  سازمان سنجش آموزش کشور ، در خصوص پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی«Ph..D» و دستیاری دامپزشکی سال 1400 دانشگاه تهران، به همراه راهنمای ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) و کلیه ضمائم مربوط  جهت استحضار و دستور اقدام لازم ارسال می‌گردد.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده این مدیریت با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی و سایر واحدهای مربوط، ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق ورود به سامانه reg.ut.ac.ir انجام می‌پذیرد و پیش بینی‌های لازم به منظور ساده سازی مراحل، دستیابی سریع به مقررات و نکات مهم و اطلاع رسانی الکترونیکی در مراحل ثبت نام، برنامه ریزی شده است.‌‌‌‌‌‌‌

یادآوری نکات مهم:

۱- دانش آموختگان قطعی سال‌های قبل با فرم معدل سازمان سنجش آموزش کشور نمی‌توانند ثبت نام نمایند و باید مدرک معتبر (طبق دستورالعمل) ارائه نمایند.

۲- بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۱ شورای منتخب دانشگاه تشکیل پرونده فیزیکی واخذ مدارک شناسایی (شامل؛ تصویر کارت ملی و شناسنامه و عکس و غیره) به هیچ وجه مجاز نمی‌باشد.

۳- مدارک تحصیلی و اصل نامه‌های اداری اخذ شده باید در ««زونکن ویژه مدارک ثبت نام»» نگهداری شود.

۴- ثبت نام کارکنان دولت، پرسنل و شاغلین نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران انقلا ب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و… باید با ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل بدون قید وشرط وطبق مقررات مربوط انجام شود. اصل نامه‌های ارائه شده توسط پذیرفته شدگان در رابطه با موارد مختلف (شامل؛ بورسیه، حوزه علمیه، نظام وظیفه، ترخیص از خدمت نظام و…) اخذ گردد.

۵-کلیه پذیرفته شدگان مشمول خدمت نظام وظیفه، لازم است در اسرع وقت پس از تأیید نهایی ثبت نام، از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه - قسمت پیشخوان خدمت - گواهی اشتغال به تحصیل - فرم درخواست معافیت تحصیلی برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام نمایند. لازم به ذکر است فرم درخواست معافیت تحصیلی پس از انجام مراحل فوق به پست الکترونیکی (ایمیل ایشان) ارسال می‌گردد. ثبت نام دانشجوی مشمول خدمت نظام وظیفه در نیمسال بعدی منوط به وصول معافیت تحصیلی از سازمان وظیفه عمومی ناجا  می باشد.

۶- تاییدیه تحصیل مقطع قبلی باید با روش اعلام شده از طریق سامانه استعلام وزارت علوم وتحقیقات و فناوری درخواست و دانشجو موظف به پیگیری تا وصول آن می‌باشد.

۷- پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام فرم گواهی معدل ارائه می‌نمایند، کارشناس پردیس / ‏‬دانشکده موظف است در سامانه جامع آموزش در باکس مربوط به پذیرش نهایی درآیتم مربوط به فرم میانگین معدل "دریافت شده" ثبت نماید تا امکان گزارش گیری از سامانه جامع برای اخذ گواهی موقت فراهم شود .

8-مربیان پذیرفته شده (بدون استفاده از سهمیه/ با استفاده از سهمیه مربی) می‌بایست قبل از ثبت نام  موافقت نامه کتبی محل خدمت خود را مبنی بر ادامه تحصیل  بارگذاری نمایند.از  ثبت نام مربیان پذیرفته شده، بدون موافقت نامه از سوی دانشگاه محل خدمت  جدا"ممانعت به عمل آید.

9- شهریه تحصیل مربی پذیرفته شده با استفاده از سهمیه ۱۰% مربیان، بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه در قالب قرارداد منعقده، می‌بایست از سوی دانشگاه محل خدمت مربی تأمین گردد. در غیر این صورت تأمین شهریه تحصیل (در قالب قرارداد) بر عهده مربی می‌باشد. ثبت نام پذیرفته شدگان مذکور پس از انعقاد قرارداد و صدور مجوز ثبت نام از سوی اداره کل خدمات آموزشی امکان پذیر خواهد بود.

10- پس از چاپ کارتهای دانشجویی، مراتب طی نامه رسمی جهت مراجعه نماینده پردیس / ‏‬ دانشکده و تحویل کارتها، اطلاع رسانی خواهد شد.